piątek, 4 października 2019

Zimowa karteczka - zrobiona podczas live

Dzień dobry,

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę jaką zrobiłam podczas naszego ostatniego spotkania live.
Użyłam na niej samych nowości z tego roku.
Tłem jest papier na którym zrobiłam pastą modelującą wzór z maski ŚNIEZYNKA 2 (MAŁA)
Jak zwykle mokrą jeszcze pastę posypałam brokatem.
Główny element kartki to stempel STROIK 2 - GAŁĄZKA Z DZWONECZKAMI.
Stempel ten trzykrotnie odbiłam, odpowiednio pokolorowałam, nakeliłam warstwowo i tak oto powstał efekt 3D z jednego stempla.
Użyłam też najnowszego stempla napisu MOC ŚWIĄTECZNYCH ŻYCZEŃ.
Bardzo prosta karteczka, bez zbędnych ozdób ale za to bardzo prosta do zrobienia.
Mam nadzieję, że sie Wam spodoba moja praca, jeśli tak to prosze częstujcie się pomysłem.






W pracy użyłam:



Pozdrawiam
Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...