sobota, 21 marca 2020

Domek dla wróżek

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was na mój ostatni wpis na blogu Agaterii. Dziękuję z całego serca Agacie i Magdzie za zaproszenie do tego przemiłego zespołu, za nasze pogaduszki oraz za całą masę kreatywnych wyzwań. Natomiast Wam drodzy czytelnicy, dziękuję za przemiłe komentarze i wsparcie okazywane mi wielokrotnie - jesteście wspaniali. 
Co do dzisiejszego projektu, jest to domek dla ptaszków na cudnej, solidnej bazie hdf Agaterii. Ozdobiłam go korzystając głównie z szablonu, past i farb. Dodatkowe ozdoby w postaci skrzydeł i wróżek ograniczyłam do minimum, bo to struktura pełni główną funkcję w tym projekcie. 

Hi everyone!

Today I’m sharing with you my last post on Agateria's blog. I’d like to say thank you with all my heart to Agata and Magda for inviting me to join this wonderful design team, for our endless chats and for a lot of creative challenges. Thank you to you dear readers, for your nice comments and support - you are wonderful.
As for today’s project, it’s a birdhouse on fantastic Agateria’s hdf base. I decorated it mostly using a stencil, texture pastes and paints. I decided to limit other embellishments such as wings and fairies to a minimum, simply because the textures play the main role in this project.






Wykorzystałam: / Products used:




Uściski serdeczne!

Hugs!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...