niedziela, 29 marca 2020

Sentymentalna podróż w przeszłość

Ostatnio moje serce jest pełne Shabby Chic, w którym dużo jest romantycznych nutek, babcinych koronek, starodawnych zdjęć i kwiatów - głównie róż. Do skomponowania tej pracy użyłam dużego taga i owalnej ramki z hdf, wykorzystałam też stempel do scrapbookingu w celu wypełnienia tła na rewersie ramki. Jak Wam się podoba podróż w przeszłość?

Recently, my heart is full of Shabby Chic, which is plenty of romantic accents, grandma's lace, antique photos and flowers - mainly roses. To compose this work I used a large tag and an oval frame made of hdf, I also used a scrapbooking' stamp to fill the background on the reverse of the frame. How do you like traveling into the past?








Do zrobienia pracy wykorzystałam:
To make this project I used:



Do zobaczenia wkrótce :) 
Moje prace możecie znaleźć tutaj:
See you soon :)
You may find me here:
 https://www.facebook.com/niebieskiemigdaly.decumanufaktura/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...