piątek, 27 marca 2020

Szczęścia

Kochani czy Wy też tak macie, że kolory Waszych prac zmieniają się z porami roku? U mnie widać już wiosnę! Jest zdecydowanie więcej koloru, kwitów i nawet zaczynają latać motyle. Do wykonania kartki wykorzystałam papiery z kolekcji Oh hello spring!, wykrojniki: wianek 1 i gałązka 1 oraz moje ulubione stemple: magnolia zestaw 3 i napis szczęścia. Całość dopełniłam tekturą winorośli  z zestawu.

Beloved, do you also have such that the colors of your works change with the seasons? I can see spring now! There is definitely more color, receipts and even butterflies begin to fly. To make the card, I used papers from the Oh hello spring! Collection, blanking dies: wreath 1 and twig 1, and my favorite stamps: magnolia set 3 and the inscription luck. I complemented with cardboard from the vine set.

Zobaczcie co z tego połączenia powstało  / See what emerged from this connection





Użyłam / I used:



 Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...