czwartek, 25 lutego 2021

Wiosna, wiosna!!!

 Kochani, za oknem już wyczuwalna wiosna więc bez oporów wzięłam wiosenne agateriowe NOWOŚCI w ruch.

Stworzyłam kartkę której tło stanowi wzór z najnowszej maski ZWISAJACE LIŚCIE. Użyłam do tego gęstej PASTY MODELUJĄCEJ by uniknąć podpływania pasty pod szablon.

Następnie w centrum kartki umieściłam BUDKĘ z beermaty, którą wkomponowałam w kwiaty i listki. Listki i kwiaty to oczywiście stemple z Agaterii. Niektóre z nich odbiłam na kalce a następnie zembossowałam BIAŁYM PUDREM. a niektóre po prostu pokolorowałam markerami.

Kartkę tę mogę podarować osobie, której dobrze życzę. Dlatego użyłam tu napisu z zestawu.

A jak u  Was z nastrojem wiosennym?







 w pracy użyłam:








Pozdrawiam
serdecznie
Agata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...