piątek, 26 lutego 2021

Z miłości do koni

Cześć!
Dziś przynoszę Wam odrobinę miłości, a mianowicie romantyczną rameczkę dla miłośniczki jazdy konnej. Wszyscy wiemy, że największym symbolem miłości jest serduszko, dlatego też tym razem bazę w kształcie serca wzięłam na warsztat.

Hello!
Today I bring you a little bit of love with a romantic frame for a horse riding lover. We all know that the heart is the greatest symbol of love, so this time I took a heart-shaped base into the workshop.


Zaczęłam od pokrycia bazy gesso oraz białą farbą akrylową, a w środku umieściłam serduszko wycięte z papieru.

I started by covering the base with gesso and white acrylic paint. Later I placed inside a heart cut out of paper.


Następnie dodałam wzór przy użyciu maski oraz pasty strukturalnej.

Then I added the pattern using a stencil and structural paste.


Aby osiągnąć efekt shabby brzegi bazy przetarłam brązowym tuszem.

To achieve a shabby effect, I rubbed the edges of the base with brown ink.



Na tak przygotowanej bazie zbudowałam kompozycję z papierowych elementów. Na koniec dodałam kryształki oraz lnianą wstążeczkę.

When the base was ready, I built a composition of paper elements on it. Finally, I added crystals and a linen ribbon.








Użyłam / I used:

Miłego dnia!
Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...