czwartek, 29 lipca 2021

Lody dla ochłody

Hej, lubicie lody? Dziś do kawy serwuję deser lodowy zero kalorii o smaku maliny , mięty i cytryny :)


Hi, do you like ice cream? Today I serve a zero calorie ice cream dessert with a raspberry, mint and lemon flavor with coffee.




Jeśli jesteście ciekawi przepisu na wykonanie takiego deseru , potrzebna Wam będzie baza hdf w kształcie lodów gałkowych. 

Bazę zabezpieczamy białym gesso , w miejscu lodowych kulek tapujemu gąbką by uzyskać mocniejszą strukturę. Część wafelka tapujemu tak by struktura była delikatna.

Lody- smaki lodów możecie wykonać dowolne, wybierając odpowiedni kolor tuszy. Dla pogłębienia smaku kolejne smaki wzmocniłam za pomocą pudrów do embossingu - miętowego, różowego i przezroczystego. 


If you are interested in a recipe for making such a dessert, you will need an HDF base in the shape of scoop ice cream.

Secure the base with a white gesso, in the place of ice balls with a sponge, to obtain a stronger structure. Part of the wafer is taped so that the structure is delicate.

You can make any ice cream flavors by choosing the right color of the carcass. To deepen the taste, I strengthened the flavors with embossing powders - mint, pink and transparent.






Wafelek- za pomocą maski z wzorem rombuw naniosłam pastę strukturalną. Po wyschnięciu zabarwiłam ją brązowym tuszem i farbą akwarelową. Namówiłam kilka warstw tak aby uzyskać mocniejszy, zróżnicowany odcień. Dodałam kilka chkapań.

Pastą modelująca wykonałam efekt topniejących, spływających po wafelku lodów. Zabarwiłam następnie odpowiednimi kolorami tuszu. 


Wafer - using a mask with a diamond pattern, I applied a structural paste. After it dried, I tinted it with brown ink and watercolor paint. I persuaded several layers to get a stronger, differentiated shade. I added a few snaps.

Using the modeling paste, I made the effect of melting ice cream flowing down the wafer. Then I colored with the appropriate ink colors.




Wybrałam zdjęcia małego lodożercy i umieściłam je na bazie ozdabiając dodatkowo kompozycją z papierowych elementów oraz tekturek kleksów pokolorowanych pudrami do embossingu. 

I chose photos of a little ice eater and placed them on the base, additionally decorating with a composition of paper elements and sheets of blots colored with embossing powders.



Mam nadzieję, że mój przepis zachęci Was do wykonania swojego deseru lodowego ;) 
I hope that my recipe will encourage you to make your ice cream dessert :)


 


  


Pozdrawiam,
Marta, Papierowe Agrafki























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...