środa, 21 lipca 2021

Organizer na spinki

 Hej, 

czy są tu mamy małych księżniczek? Napewno znacie wieczny problem szukania pasujących spinek. Mam dziś dla Was małą podpowiedź jak sobie z tym poradzić :) 

Hey, 

are we got mum of little princesses here? You probably know the eternal problem of finding matching cufflinks. Today I have a hint for you on how to deal with it :)


Gdy zobaczyłam w Agaterii bazę hdf w kształcie chmurki od razu wiedziałam co z niej powstanie. Zanim jednak zabrałam się do jej ozdabiania wykonałam 4 otwory, jeden na górze i trzy na dole bazy. 

When I saw the cloud-shaped HDF base in Agateria, I knew immediately what it would be. Before I started decorating it, I made 4 holes, one at the top and three at the bottom of the base.


Następnie poprzez tapowanie pokrywam kilkukrotnie bazę białym gessem , dzięki czemu zabezpieczylam bazę ale i uzyskałam ciekawy efekt nierównomiernej struktury. Kolejny etap to tuszowanie na różowo a następnie wykonanie fioletowych chmurek przy pomocy maski. 


Then, by taping, I cover the base several times with white gess, thanks to that I secured the base but also obtained an interesting effect of an uneven structure. The next step is pink inking and making purple clouds with a mask.



Dodałam również odrobinę koralików przy użyciu maski oraz pasty strukturalnej na których następnie zbudowałam kompozycje z elementów do wycinania i kwiatów. 


I also added a bit of beads using a mask and structural paste on which I then built a composition of elements for cutting and flowers.





Ostatnim krokiem było zamocowanie w wcześniej wyciętych otworach wstążek - do zawieszenia chmurki oraz na dole do przymocowania spinek.  Tak oto mamy praktyczną dekoracje do pokoju małej damy :) 


The last step was to fix the ribbons in the previously cut holes - for hanging the cloud and at the bottom for attaching the pins. This is how we have a practical decoration for a little lady's room :)







Produkty:
  




Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...