środa, 28 lipca 2021

Ślub w turkusach

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu  :)
Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :)


Sezon ślubny w pełni, dziś więc przynoszę Wam kolejną inspirację w tym temacie - delikatną kartkę w turkusach:

The wedding season is in full bloom, so I bring you another inspiration on the subject - a delicate turqouise wedding card:


Na "lnianym" papierze tła naniosłam wzór z maski - która ma nazwę "gałązki sosny", dla mnie zawsze wyglądała jak wzory malowane przez mróz na szybie, a teraz doszłam do wniosku, że równie dobrze sprawdzi się jako listko-zawijsay :DD Następnie ułożyłam kompozycję kwiatową z tekturkowym embossowanym na złoto kluczykiem oraz pięknym, misternym napisem również z tekturki, który embossowałam na biało:

Upon the "linen" background paper I applied a pattern from a stencil that is called "pine branches", I always thought of it as frosted glass effect but now I just thought it might make it as leafy flourishes :DD Then I arranged a flower cluster with a chipboard key embossed with gold ep and a beautiful filigree chipboard sentiment that I also embossed  but with white ep.


Całość ma miłą dla oka przestrzenność, a wzór z maski pięknie odznacza się na tle:

The whole design is nicely dimensional and the stencil pattern beautifully pops out of the background:


Oto wykorzystane produkty Agaterii:

Here are the Agateria products I used:


I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...