sobota, 14 maja 2022

ATC- Pasja

Witajcie,

Jak zapewne wiecie, w Agaterii pojawiły się nowe stempelki do ATC. 

Jeśli nie wiecie co to jest ATC to pokrótce wyjaśnię ;)

ATC to nic innego jak karty kolekcjonerskie w rozmiarze 2,5x3,5 cala.

Ja formę ATC traktuję jak taką artystyczną wizytówkę, biorąc udział w różnych wymiankach. W tej małej karcie ukryta jest namiastka twórczości innego artysty.

Są również dedykowane do ów kart albumy, ale.... Agateria wyszła naprzeciw oczekiwaniom miłośników ATC i wprowadziła do swej oferty nie tylko stempelki:

- Etykieta ATC

- Ramka ATC

- Zestaw do ATC

ale też zamykane pudełeczko do przechowywania ów kart.

Jeśli chodzi o mnie, to wolę przechowywać takie karty w pudełku, aby móc dotykać, oglądać z każdej strony to mini dzieło.

Do wykonania moich kart wykorzystałam stempelek z etykietką.

Idealnie wyznacza rozmiar ATC, więc jeśli nie masz przy sobie linijki w calach, lub nie chce się przeliczać cali na centymetry, to śmiało możesz sięgnąć po ów stempelek i wyciąć kartę po zewnętrznej linii.

Do ozdobienia kart użyłam.... oczywiście pasty modelującej oraz najnowszego szablonu border.

Kompozycję zbudowałam z elementów do wycinania i embossowanych białym pudrem listków z zestawu eukaliptusowego.

Nieco koronki, tiulu, brokatu, chlapań o tak oto prezentują się moje karty ATC.








Użyłam:







Pozdrawiam i życzę miłego tworzenia 

Wiola 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...