piątek, 13 maja 2022

Komunia, komunia, komunia.

 Maj to ewidentnie miesiąc prac komunijnych. Widać to na każdym scrapowym blogu czy scrapowym profilu FB.

Nie inaczej jest u mnie. Dzisiaj mam do pokazania kartkę komunijną, na której prym wiedzie przepiękna agateriowa wycinanka "Rozetka IHS" , którą potraktowałam "Pudrem do embosingu białym (do detali"). 

Kartkę ozdobiłam też stemplowanymi  kolorowymi tuszami  listkami z "Zestawu roślin 3" oraz lustkami z zestawu "Liść eukaliptusa". 

Pod białe foamirowe kwiaty dodałam też wycinankowe gałązki z "Zestawu różnych gałązek". 

Całość skomponowała się jak na załączonych poniżej obrazkach.







Poniżej przedstawiam listę agateriowych produktów użytych do stworzenia tej kartki.











Serdecznie pozdrawiam. Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...