wtorek, 31 maja 2022

Wiosenna kartka z okienkiem

 Witajcie, wiosna gości nie tylko za oknem ale i na moim biurku. Mam dziś dla Was wiosenną kartkę z tekturkowym okienkiem, które idealnie pasuje do takich lekkich wiosennych projektów.

Hello, spring guests not only outside the window, but also on my desk. Today I have a spring card with a cardboard window for you, which is perfect for such light spring projects.


Tym razem postawiłam na delikatne kobiece połączenie zieleni i różu. Użyłam tu papierów scrapowych jednak ostatnią warstwę postanowiłam delikatnie wzbogacić. Na niosłam na nią asymetrycznie wzór maski za pomocą zielonego tuszu, a jasnym różowym tuszem gdzieniegdzie odbiłam stempelek tła z nutami. Trzy warstwy papieru skleiłam asymetrycznie delikatnie je dystansując.

This time I focused on a delicate feminine combination of green and pink. I used scrap papers here, but I decided to slightly enrich the last layer. I carried an asymmetrically patterned mask on it with green ink, and with light pink ink here and there I stamped the background stamp with notes. I glued three layers of paper asymmetrically, gently distancing them.




Kompozycję zbudowałam na środku w oparciu o tekturkowe okienko, które jest głównym motywem mojej kartki. Wokół tekturki zbudowałam kompozycyję z papierowych wycinanek, kwiatów oraz embossowanych listków. Za oknem umieściłam białe embossowane na kalce dmuchawce wykonane za pomocą stempla.

I built the composition in the center based on a cardboard window, which is the main motif of my card. Around the cardboard, I built a composition of paper cutouts, flowers and embossed leaves. Outside the window I placed white embossed dandelions made with a stamp on carbon paper.





Na koniec ciemniejszym zielonym tuszem odbiłam stempelek z napisem i umieściłam w dolnej części kartki. Tak oto powstała delikatna, wiosenna kartka, która będzie idealnym upominkiem urodzinowym, imieninowym czy nawet takim bez okazji.

Finally, with darker green ink, I made a stamp with the inscription and placed it at the bottom of the page. This is how a delicate, spring card was created, which will be a perfect birthday, name day or even no occasion gift.




Użyte materiały
 
  
  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki
 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...