sobota, 21 kwietnia 2012

Chłopięca :)

Odkąd jestem mamą Jasia jakoś nie wychodzą mi dziewczęce kartki - dzisiaj było podobnie - różowe papiery poszły w kąt a na kartkę wjechały samochodziki.
Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego ulubionego stempelka - "To chłopiec"


Kartka powstała z gotowych elementów - albo z wykrojników albo wyciętych z papierów.
Aby napis pasował do charakteru kartki również został wycięty z małym marginesem- jest wtedy dużo subtelniejszy i zajmuje mniej miejsca.



Przypominam o trwającym wyzwaniu - czeka nagroda!!!

2 komentarze:

  1. Ja mam odwrotnie - kartki dla chłopców są dla mnie trudniejsze :) Twoja jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka :) I to słoneczko :)
    uwielbiam kartki chłopięce :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...