piątek, 27 kwietnia 2012

Komunia w moim stylu

Witajcie.Wreszcie nadażyła się okazja abym to ja mogła pokazać swoje prace. Dziś chciałam  zaprezentować zaproszenia na komunię, jakie zrobiłam do wyboru dla moich znajomych.
 Bardzo lubię stonowane, spokojne, bez wielu dodatków prace - takie też są moje zaproszenia. 

W tym zaproszeniu użyłam HOSTIĘ którą, potraktowałam embosingiem ,oraz stempla ZAPROSZENIE.



 W drugim wzorze główny element to embosing na zimno. Stempel rozetkę KOŁO IHS zembosowałam srebrnym pudrem. Powiem szczerze, że stempel ten wyśmienicie nadaje się właśnie do embosingu.




W kolejnym, którego baza jest w kolorze ecri, użyłam prostego NAPISU, gdyż pozostałe elementy tworzą już wystarczająca jak dla mnie ozdobę.




Moje prace nie dorównują do prac Hogaty, którą tu dziś zastępuję, ale ciesze się, że mogłam pokazać , że ja czasami tez coś tworzę.

Pozdrawiam serdecznie i przypominam, że Agateria idzie na urlopik, więc nastąpi chwilowa przerwa w realizacji zamówień.


3 komentarze:

  1. prześliczne delikatne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez takich mi tu! :P Piękne prace, bardzo eleganckie! Pierwsza jest wyjątkowo cudna i dostrzegłam uroczy szczegół - śliczną kokardkę na ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko,cudne są !!!i pokazuj więcej swoich prac!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...