czwartek, 12 kwietnia 2012

Karola - raz jeszcze!



Witam serdecznie w kolejny czwartek, w który mam przyjemność zaprezentować pracę, jaką stworzyłam będąc Gościnną Projektantką Agaterii w tym miesiącu. Na dziś przygotowałam layout, którego kompozycja opiera się na kilku rozmiarach kół. Dzięki stempelkom - Rozetka 1 i Rozetka 3 mogłam stworzyć piękne "serwetkowe" kółka do mojej pracy. Największa Rozetka 3 jest tutaj tłem pod tytuł scrapa, natomiast mniejsze rozetki umieściłam po dwóch stronach zdjęcia - co stworzyło spójną i zbalansowaną kompozycję. Bardzo lubię motywy koła, a piękne, ozdobne stemplowane motywy dodają wiele uroku pracy i wzbogacają całość.



 
Jak już wspominałam poprzednio - bardzo podobają mi się nieregularne chlapnięcia farbą ale nie mam ku temu wprawnej ręki i prawdziwie artystyczne i niekontrolowane chlapnięcia pozostawiam mistrzyniom, sama za to wykorzystałam stempel Kleks 2, który nadał swobodnego charakteru pracy, oprócz stempla naniosłam kilka kropel z glimmer mista oraz wzbogaciłam moją markowaną "chlapaną" kompozycję białymi kropeczkami z farby 3d. "Chlapnięcia" wyglądają naturalnie a dodatkowo zyskały trochę tekstury dzięki odstającym kropkom farbki. 

 
Czy wspominałam jak bardzo podobają mi się stemple Róże + Listki 2? Są fantastyczne! Tydzień temu nastemplowałam i powycinałam ich całe mnóstwo, wykorzystałam wówczas wszystkie elementy z tego zestawu, dziś jednak w mojej pracy pojawiły się same listki w sąsiedztwie papierowych kwiatów - to wspaniały i pasujący do każdego kwiatka - dodatek!





Mam nadzieję, że udało mi się Was dziś odrobinę zainspirować do pracy z tymi pięknymi stemplami! Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w przyszły czwartek! 
Karola



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...