czwartek, 19 kwietnia 2012

Tajemnice scrapowania Karoli

 
 
Witajcie w kolejny czwartek z Gościnną Projektantką, której honory w kwietniu pełnię właśnie ja, z czego ogromnie się cieszę ;)
Na dziś przygotowałam dwa, niemal bliźniacze tagi. Ich bazą jest zwykła, gruba tektura falista - fragment dużego kartonu. Kolor tektury i jej faktura są bardzo inspirujące, zatem postanowiłam nie zakrywać jej żadnymi papierami ale za to stworzyć ciekawe tło z pomocą stempelków Agaterii. Całą powierzchnię obu tagów zapełniłam odbitkami stempli Róże + Listki 2, oraz Rozetka 1. Stemplowałam za pomocą tuszu do embossingu, a następnie całość pokryłam białym pudrem i roztopiłam wzory - w ten sposób powstały ażurowe, delikatne tła, których można by już wcale nie ozdabiać. Ja jednak nie poprzestałam na tłach i stworzyłam małe kompozycje z kwiatów i dodatków, które dopełniłam stemplowanymi na kolorowym brystolu różyczkami i listkami ze wspomnianego zestawu.  
 
 
 
 
 
Rozetki również nastemplowałam na papier, a następnie wycięłam - to dodatkowe elementy moich malutkich kompozycji. 
 



 
 
Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do tworzenia wyjątkowych teł za pomocą stempli, nie tylko tych specjalnie przeznaczonych do teł, ale również każdych innych, dzięki tej prostej technice mamy szansę stworzyć naprawdę piękny i niepowtarzalny wzór! 
 
 
 
Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny na blogu Agaterii i pozdrawiam bardzo ciepło wszystkich stemplomaniaków!
Karola

3 komentarze:

  1. Ooooo... Są genialne! Znaczy się, nie... To Ty jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tagi i świetnie wykorzystane stemple:) Bardzo inspirujące!;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...