środa, 30 maja 2018

Albumik na wspomnienia | Memory Holder

Witajcie kochani w ten piękny dzień :)
Moja dzisiejsza inspiracja dla Was to nie tylko ozdoba - możecie ją wykorzystać do przechowywania Waszych najcenniejszych wspomnień. A co najważniejsze, możecie ją szybko i bardzo prosto wykonać samodzielnie.

Hello Guys :)
My today inspiration I made for You is not only a  decor - you can use it to keep your memories. And the most importantis that you can make it very easily by yourself. 



To bardzo proste - jako bazy użyłam papieru Agaterii z kolekcji "Oh hello Spring!" (11"x3" - podaję w calach ponieważ każda tablica do bigowania ma taką podziałkę - ponadto nie trzeba się bawić w centymetry "okraszone" ułamkami milimetrów); po docięciu do podanego rozmiaru zbigowałam na 2-1/2", potem na 3-1/4", następnie na 7" i na koniec na 7-3/4". To wasza baza.

It's very easy - as a base I used Agateria scrapbooking paper from "Oh Hello Spring!" collection (11"x3" - I used inches because it's easier for me); after I cut my paper I started to score at: 2-1/2", 3-1/4", 7" and 7-3/4". That's your base for future pockets. 


By wykonać kieszonki musicie dociąć sobie 5-8 sztuk kartoników o wymiarach 6"x4" (ja użyłam papieru akwarelowego 250gsm); następnie bigujecie na 2-3/4 cala, potem na 5-1/2 cala; teraz obracacie kartonik i bigujecie na 1/2 cala. Musi Wam powstać taki kartonik jak na zdjęciach niżej.
Teraz należy odciąć mały kwadracik i jeden z zaznaczonych pasków oraz rogi na pozostałym - możesz zaginać zbigowane miejsca i sklejać kieszonki albumu. Powinna powstać harmonijka z kieszonek. Używaj tasmy dwustronnej. 

To make pockets you need 5-8 pieces of paper 6"x4" (I used aquarelle paper 250 gsm); now you have to score each paper at 2-3/4", 5-1/2", turn your piece and score at 1/2". Look at he pictures below.
Now cut out marked parts and use adhesive tape to make a pocket.
When you are done with all pockets, put some stick tape on the back of each pocket and stick them together - you should get pleated inner part of your album.



Teraz wystarczy sklejone kieszonki wkleić na srodkową czesc albumu i zacząć go ozdabiać. Ja użyłąm do tego celu tej samej kolekcji papierów, wycinając kółko, paski i prostokąty - wszystko razem skomponowałam. Użyłam też kwiatowych stempli Agaterii - moich ukochanych peonii 
Wewnątrz albumu wkleiłam jeszcze wycięty stemplek z napisem "Ty i ja" - bardzo go lubię. 

Now stick down your pockets in the middle of your album (the main, middle page) and start to embellish. I used strips of Hello Spring paper collection. I also used flower stamps by Agateria - my beloved peonies. Inside I put a sentence stamp - "Ty i ja" - I like it very much. 


Zapomniałabym :) - dodałam tekturkowe napisy z zestawu napisów do albumu . Teraz tylko trochę białych chlapań mgiełką i gotowe :).
I would forget :) - I added chipboard sentences from mini set for albums. Now some white splashes and it's done :). 



Kwiaty pokolorowałam promarkerami.
I coloured my stamp flowers with Promarkers. 


Teraz możemy włożyć nasze fotki - ja uwielbiam te w nietypowych rozmiarach, małe, wywoływane w kolażach :). Dodają osobistego klimatu albumikowi. 
Now your mini-album is ready to put photos inside - I love small photographs, made in collages :). 
It gives personal mood to your album. 



To wszystko na dzisiaj :) - mam nadzieję, że zachęciłam Was do wykonania rzeczy prostej i ładnej.
I hope I inspired someone today :) - it's really easy to make something simple and nice.
  
Do następnego razu!
Hugs!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...