czwartek, 31 maja 2018

W życiu piękne są tylko chwile

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę do zrobienia której wykorzystałam papiery z kolekcji Oh hello spring, dwie wycinanki wianek wiosenny 2 ozdobiony białym pudrem do emmbossingu oraz fragment wycinanki gwiazdka ramka. Kartkę ozdobiłam kwiatami oraz dodałam napis ze stempla: W życiu piękne są tylko chwile.

Today I wanted to show you a card to do which I used the papers from the Oh hello spring collection, two cutouts spring wreath 2 decorated with white emmbossing powder and a fragment of cutout star frame. I decorated the card with flowers and added an inscription from the stamp: Only moments are beautiful in life.




Użyłam / I used:





Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...