czwartek, 17 maja 2018

Jeśli lubicie minimalizm to zakochacie się w tej pracy



Najłatwiejsze ciasto w świecie!

Pamiętacie tą piosenkę z dzieciństwa?

Jak zaczynałam ze scrapowaniem, było identycznie jak z początkami gotowania.
Zaczynałam od steka - chciałam pięknie, na bogato, zdobione albumy, kartki w tylu boho, vintage, przepych, ochy i achy. Nauczyłam się nawet robić kwiaty z pianki, tuszować, używać koronek, wstążek, tworzyć z nich kompozycje… Normalnie cuda wianki!

Nigdy nie sądziłam, że mając możliwość wystąpić gościnnie na blogu, zdecyduję się na prostotę.
Do kartki, którą chcę Wam pokazać użyłam 7 składników!

Postawiłam na minimalizm, którego po latach na nowo się uczę. Koniecznie musiałam użyć stempla tymi pięknymi kwiatami:
 




Mam nadzieję, że moje proste ciasto.. hmmm… prosta kartka skradnie chociaż jedno serce :)
w końcu maj, to miesiąc zakochanych ;)
pozdrawiam ciepło,
Marta
Paper Street CO.

ps. jeśli policzyć klej to składników jest osiem ;)

https://sklep.agateria.pl/pl/kwiaty/1487-naroznik-zonkile-5902557833726.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...