czwartek, 24 maja 2018

Stemplowanie wodą / Stamping with water



Witajcie :)

Na dziś przygotowałam dla Was dwie wesołe kartki w których wykorzystałam technikę stemplowania wodą.  Jest to bardzo fajna i prosta technika, którą można wykorzystać z różnymi mediami, ja zdecydowałam się na tusze distress oxide. Do moich kartek wykorzystałam cztery stemple. Dwa z nich stempel z tłem w serca oraz stempel z pismem użyłam do stworzenia tła, natomiast stempel z sercem i napis Myślę o Tobie użyłam do zrobienia detalu.

Zaczęłam pd stworzenia podstawy teł, czyli wytuszowania kartki tuszami w trzech kolorach. Tusze bardzo ładnie się mieszają, ale nie to mieszanie i efekt ombre jest w tej technice najważniejszy. 
Post nosi nazwę stemplowanie wodą, ponieważ rzeczywiście zamiast stemplować tuszem wzory na tłach zroione są przy pomocy małej gąbeczki, stempla i odrobiny wody. 
Jak wykonać kartki krok po kroku zobaczycie na krótkim video, które dla Was przygotowałam. 

Do wykonania detali, czyli napisu i serca wykorzystałam pudry de embossingu w kolorze białym i czarnym. 

For today I have prepared for you two happy cards in which I used the technique of stamping with water. It is a very cool and simple technique that can be used with various media, I have decided to use it with distress oxide inks. I used four stamps for my cards . Two of them - a stamp with heart pattern  and a stamp with the words I used to create a background, while a stamp with a heart and the words I think about you I  used to make a detail.
I started creating the base of the backgrounds  covering  the piece of white paper  with inks in three colors. Distress Oxide inks blends very well, but not the mixing and the ombre effect is the most important in this technique.
The post is called stamping with water because, instead of stamping with ink, the patterns on the background are made with a small sponge, a stamp and a little water.
How to make those two cards in a  a step-by-step  tutorial  you will see on a short video that I have prepared for you.
I used  white and black embossing powders to create details. 












Materiały: / Supplies: 


   



   







Miłego dnia:)
Have a nice day :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...