poniedziałek, 16 września 2019

Bombka // Christmas ball

Witam wszystkich!

Dziś chcę Wam pokazać papierową bombkę. Wykorzystałam papiery z kolekcji Lemoncraft: "Christmas Greetings" oraz produkty Agaterii: maskę koraliki z bombkami, tekturkę bombkę śnieżynkę oraz oliwkowy puder do embossingu.

Hi All!

Today I'd like to show you Christmas ball I made. I used scrapbooking paper from Lemoncraft collection: "Christmas Greetings" and few of Agateria's products: mask, chipboard snowflake ball and olive embossing powder.

Na początku skleiłam ze sobą dwie identyczne bombki wycięte z tego samego arkusza papieru. Następnie zmieszałam gel medium z pudrem do embossingu i nałożyłam przez maskę koraliki z bombkami. Gdy wszystko wyschło zajęłam się ozdabianiem: nakleiłam różnego rodzaju gałązki, jemiołę, mini szyszki a pomiędzy nimi zawiesiłam tekturkę bombkę śnieżynkę. Do wykończenia potuszowałam brzegi na zielono i perełkami w płynie zrobiłam kropeczki wokół bombki.

First I prepared two paper balls and glued them together. Next mixing gel medium and embossing powder and using mask I created my background. When it was dry I added lots of leaves, branches, mistletoe and placed my chipboard snowflake ball. To finish I inked edges and added some pearls.





Wykorzystałam / I used:



Miłego dnia! Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...