niedziela, 29 września 2019

Latarenka z bajki :)


Cześć !
Znacie mnie doskonale i dobrze wiecie jak bardzo lubię białe dekoracje do domu.
Ostatnio w moje ręce wpadła ta piękna latarenka.
Pomalowałam ja farbą kredową, dodałam śnieżynki z tektury,
a wieczko udekorowałam przy użyciu ogonka dyni, szyszek
oraz kilku zimowych dodatków z brokatem.

Jak podoba Wam się taka odsłona agateriowej latarenki ?

Hi !
You know me very well and know how much I like white decorations for my home.
Recently, this beautiful lantern has fallen into my hands.
I painted it with white chalk paint and added some chipboard, delicate snowflakes.
The lid was decorated with a pumpkin tail, pine cones
and several winter, shimmering accessories.

How do you like this version of the agateria's lantern?





Użyłam / I used:



 Dobrego dnia ! / Have a good day !


7 komentarzy:

  1. Super, wygląda jak przemieniona z dyni, przynajmniej tak mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre skojarzenie ! :) a z jakiej to było bajki ? ;)

      Usuń
    2. karoca z dyni była w kopciuszku jak jechała na bal ;)

      Usuń
    3. Już mnie koleżanka z odpowiedzią wyprzedziła ;)

      Usuń
    4. Fajnie czasem przenieść się w ten bajkowy świat :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...