wtorek, 24 września 2019

Latarenka świąteczna

Witajcie !!!
Dziś po raz ostatni pokazuję swoja inspirację na blogu Agaterii. Moja przygoda w DT dobiegła końca. Chciałam Wam zaprezentować latarenkę z HDF w wersji świątecznej. Zrobiłam ją do kompletu z ostatnio pokazanymi choinkami i łapaczem. Cały zestaw będzie idealnym prezentem świątecznym dla przesympatycznej koleżanki która jest wiernym fanem moich prac.
Sklejoną latarnię pomalowałam na szaro farbą kredową po czym przeciągnęłam trochę woskiem w kolorze mieniącej szarości. Następnie przykleiłam gałązki sosnowe i drewniane gwiazdki. Na wierzchu popruszyłam trochę śniegiem. Do środka włożyłam malutkie diody na druciku żeby nadały klimatu latarence.
 Na koniec chciałam tylko powiedzieć że przygoda z Agaterią nigdy się nie skończy, gdyż kocham Ich produkty. Będąc w DT nauczyłam się systematyczności oraz poznałam wiele wspaniałych ludzi z którymi znajomość zamierzam utrzymywać. 
Dziękuję za mile spędzony czas i komentarze pod postami. Do zobaczenia na FB.
Wasza Katerina


Welcome!
This is my last inspirations for Agateria's DT. I want to show a HDF lamp. I painted it in grey with chalk paint. I gave her a silver wax and attached pine branches and wooden stars. I put small lights inside. 
Finally I want to say I LOVE AGATERIA !!!
Thank you all for your comments.
Your Katerina 









Użyłam/ I used:

https://sklep.agateria.pl/pl/boze-narodzenie-zima/1833-baza-zwierciadlo-5902557837243.html

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...