wtorek, 17 września 2019

Zielone Boże Narodzenie

Cześć 
Niedługo ostatni dzień lata, dookoła jeszcze zielono, 
dlatego moje dzisiejsze Boże Narodzenie 
jest w odcieniach zieleni i turkusu. 
By nie było całkiem "zielono mi",
dodałam kilka iskrzących elementów i bieli.
Wianek "wybieliłam" embossingiem.
Jako tła pod wianek świąteczny użyłam podkładki
z opakowania po masce Agaterii.

Hi
Summer is coming to an end, it's still green all around,
that's why my Christmas is in
shades od green and turquoise.
To not make it all-green,
I've added a few sparkly elements and white.
Wreath is "bleached" with embossing.
I've used cardboard from Agateria stencil package as a
background for my Christmas wreath.

 
 

 



Użyłam/ Used



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...