piątek, 22 października 2021

Gwiezdny Zegar

 

Hej Kochani!
Coraz bliżej halloween, więc nie mogłam opuścić tej tematyki u siebie w pracach. Tym razem ozdobiłam zegar, na taką mroczną, klimatyczną wersję. 

Hello!
It's getting closer to halloween, so I couldn't leave this theme in my work. This time I decorated the clock with a dark, atmospheric version.


Całość pomalowałam farbą akrylową w swoim ulubionym kolorze, do tego Agateriowa maska z gwiazdkami , oraz świetna Agataeriowa pasta strukturalna.

I painted the whole thing with acrylic paint in my favorite color, plus an Agateria mask with stars, and a great Agataerias texture paste.


Do klimatu idealnie pasowały mi pewnie papiery scrapbookingowe.
The scrapbooking papers fit for it perfectly.


Najlepsze jest to, że Agateriowy zegar ma mechanizm, więc działa i nie jest tylko na pokaz :)

The best part is that the Agateria clock has a mechanism, so it works and it's not just for show :)






Jak się Wam podoba taka forma tej hdfki?
Do you like that kind of derocative clock?


Użyłam:
I used:






Pozdrawiam,
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...