poniedziałek, 4 października 2021

Kartki dla nauczycieli

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Ani się obejrzeliśmy, a tu już październik - ten jesienny miesiąc kojarzy się, zwłaszcza uczniom, ze Świętem Edukacji Narodowej, zwanej potocznie Dniem Nauczyciela. To dobra okazja, by w szczególny sposób podziękować tym, którzy starają się na co dzień przekazać wiedzę nie zawsze chętnym głowom ;-)) Z tej okazji przygotowałam dwie kartki:

In a blink of an eye we have October already - this autumn month brings to us, especially to pupils and students, the National Education Day, better known as the Teacher's Day. It's a good occasion to say a special thank you to those who every day try to pass on knowledge and skills to not always willing minds ;-)) And so I created two cards:

Kartki mają bliźniaczą kompozycję: 

The  cards share the same design:


Na papierze bazowym obu naniosłam wzór pisma z maski, za pomocą pasty modelującej. Na tak przygotowanym tle umieściłam kompozycje wyciętych papierowych elementów. Na jednej kartce to sowa, symbol wiedzy i mądrości:

I applied a handwriting pattern using a stencil and modeling paste. On that background I arranged hand cut paper elements. On the first card I put an owl, a symbol of knowledge and wisdom:

...a na drugiej stemplowany stos książek - podobnie jak na layoucie, który pokazywałam Wam ostatnio, ozdobiłam motyw techniką paper piecing:

...and a stamped pile of books - just like in the layout I shared last time, I decorated the motif with the paper piecing technique:

Na obu kartkach umieściłam też stempel z okolicznościowym napisem:

I also put a stamped sentiment for the occasion on both cards:


Oto produkty ze sklepu, których użyłam:

Here are the store products I used:


 

To już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you later!


 

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...