wtorek, 26 października 2021

Świąteczna kartka w pudełku

 Witajcie, 

choć do świąt jeszcze chwila to już najwyższa pora zacząć przygotowania świątecznych kartek. I właśnie z propozycją takiej kartki dziś do Was przychodzę.

Welcome,

although it is still a while until Christmas, it is high time to start preparing Christmas cards. And it is with the proposal of such a card that I come to you today.


Tym razem postawiłam na naturalne kolory bazy, na których świetnie wyróżniają się złote dodatki oraz bladoczerwone kwiaty. Za pomocą maski i pasty modelującej naniosłam wzór śnieżynek, które wyembossowałam na złoto.

This time, I focused on natural base colors, on which golden accessories and pale red flowers stand out. Using a mask and modeling paste, I applied a snowflake pattern, which I embossed with gold.


Wzór złotych śnieżynek rozmieściłam tak, że delikatnie wyłaniają się one spod głównej kompozycji.

I have placed the pattern of golden snowflakes so that they gently emerge from under the main composition.


Główna kompozycja opiera się na embossowanej na złoto tekturce z motywem śnieżynek , którą udekorowałam kwiatami, wycinankami z kolekcji oraz dodatkami florystycznymi.

The main composition is based on a gold-embossed cardboard with a snowflake motif, which I decorated with flowers, cut-outs from the collection and floral accessories.






Na środku kompozycji umieściłam napis wykonany za pomocą stempla.

In the middle of the composition, I placed an inscription made with a stamp.




Produkty




Pozdrawiam,

Marta Papierowe Agrafki












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...