piątek, 29 października 2021

Kartka w kolorach Halloween

Witajcie,

Hello,


ostatnio długo myślałam jaką formę prezentu (czy kartka, czy LO, czy może album) przygotować z okazji urodzin pewnej przesympatycznej kobiety. Myślałam tak długo, że stwierdziłam, iż skoro zbliżamy się do Halloween to zrobię jednak kartkę w tych właśnie kolorach. 

Recently, I have been thinking for a long time what form of a gift (a card, or a LO, or maybe an album) to prepare for the birthday of a very nice woman. I thought for so long that I found that since we are getting closer to Halloween, I will make a card in these colors.




Do ręki wzięłam oczywiście stempel i markery, ale tym razem troszkę "zmieniłam" odbitkę stempla. Dodałam kilka szczegółów, jak kropki na czapce, czy też paski na kokardzie. I tak ze świątecznego krasnala powstał halloweenowo - urodzinowy ;-)

Of course, I took the stamp and markers in my hand, but this time I "changed" the stamp print a bit. I added a few details, like the dots on the hat or stripes on the bow. And this is how the Christmas gnome was made for Halloween - birthday ;-)




Tło kartki wykonałam z trzech kolorów tuszy, które dodatkowo pochlapałam wodą oraz mgiełkami - złotą i fioletową. Kartkę wykończyłam cekinami.

I made the background of the card from three ink colors, which I additionally splashed with water and mists - gold and purple. I finished the card with sequins.





Jak widzicie stemple można "zmieniać" dodając coś od siebie. Zmienimy wtedy nie tylko ich "charakter", ale możemy zmienić jego przeznaczenie i zastosowanie - tu z krasnala świątecznego powstał miły krasnal halloweenowy ;-)

As you can see, stamps can be "changed" by adding something from yourself. We will then change not only their "character", but we can change its purpose and use - here a nice Halloween gnome was created from the Christmas gnome ;-)

Do wykonania kartki użyłam stempla:
I used:






Pozdrawiam 
Ania Papierowaprzygoda






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...