wtorek, 12 października 2021

piękna złota jesień

 Witajcie, 

piękna złota jesień zagościła już na dobre, nie tylko za oknem ale i w mojej pracowni. A do wykonania mojej dzisiejszej inspiracji wybrałam nowości właśnie z jesiennej kolekcji.

Welcome,

beautiful golden autumn has come for good, not only outside the window, but also in my craftroom. And for the implementation of my today's inspiration, I chose new items from the autumn collection.



Swoją pracę zaczęłam od odbicia i wyembossowania złotym pudrem wybranych stempli z zestawów. Następnie pokolorowalam je tuszami w odcieniach żółci, pomarańczu, czerwieni i zieleni, do grzybków wykorzystałam dodatkowo brązowy tusz. Dzięki embosingowi zachowałam wyraźne kontury i żyłki liści. Zaś złoty puder nie tylko pięknie kompopnuje się z wybranymi kolorami tuszy ale i dodał byłysku i elegancji.

I started my work by reflecting and embossing selected stamps from the sets with golden powder. Then I colored them with inks in shades of yellow, orange, red and green, for the mushrooms I also used brown ink. Thanks to embosing, I kept clear contours and veins of the leaves. And the golden powder not only beautifully complements the selected colors of the carcass, but also adds former elegance and elegance.





Pokolorowane stemple odłożyłam do wyschnięcia i w tym czasie zajęłam się tłem. Pierwszą warstwę potuszowałam pomarańczowym tuszem. Drugą warstwę wykonałam za pomocą maski z motywem liści, nałożyłam ją za pomocą tuszy w kolorach żółci, pomarańczu i zieleni. Tusze nakładałam naprzemiennie tak aby uzyskać efekt wielokolorowych liści. Aby kartka nie była całkiem płaska między te warstwy dodałam jeszcze jedną białą warstwę.

I put the colored stamps aside to dry and took care of the background during this time. I touched the first layer with orange ink. I made the second layer with a leaf mask, applied it with yellow, orange and green inks. I applied the carcasses alternately to obtain the effect of multi-colored leaves. So that the sheet is not completely flat, I added one more white layer between these layers.






Gdy elementy wyschły nadszedł czas na ich wycięcie oraz ułożenie kompozycji. Na koniec dodałam motywujący lekko dwuznaczny napis :)

When the elements are dry, it is time to cut them out and arrange the composition. Finally, I added a slightly ambiguous motivating inscription :)



Produkty:


Mam nadzieję, że moja jesienna inspiracja Wam się spodoba :)
I hope you will like my autumn inspiration :)


Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...