sobota, 20 listopada 2021

Bombka shaker

 Witajcie,

Dziś chciałabym Wam pokazać w jak nietypowy sposób można wykorzystać bazę hdf.

Otóż pomiędzy 2 bazy bombki hdf wkleiłam folię, i nasypałam różnych świecidełek ;) Tak, powstał w ten sposób shaker. Spód shakera podkleiłam papierem scrapowym w zimowej kolorystyce, uzyskując tym samym miejsce na życzenia.

Wierzch bombki ozdobiłam zimową kompozycją, wykorzystując zembossowane białym pudrem na kalce listki ostrokrzewu.

Całość wykończyłam pastą śniegową, posypując dodatkowo brokatem dla większego efektu skrzenia.

A Wy w jaki sposób wykorzystujecie bazy bombek HDF?

U mnie w formie przestrzennej- shaker ;)
















W pracy użyłam:






Pozdrawiam,

Wiola 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...