wtorek, 9 listopada 2021

Jesienny bleytram

 Hejka.

Uwielbiam jesień za jej kolory, za spokojne, długie wieczory. I właśnie jednego wieczoru zrobiłam bleytram, na którego pomysł wpadłam gdy tylko zobaczyłam maskę JESIENNE DRZEWO. Od razu wyciągnęłam z czeluści moich stempli MATYLDĘ POD PARASOLKĄ i plan był gotowy.

Najpierw na bleytramie zrobiłam wzór drzewa z maski nasza agateriową PASTĄ MODELUJĄCĄ.

Pokolorowaną Matyldę oprawiłam w ramkę z HDF a wokół niej tworzyłam Kompozycje z liści i kwiatów. Niektóre liście to stemple - LIŚCIE JESIENNE ZESTAW oraz OWOCE JESIENI a część to pokolorowane liście tekturkowe ZESTAW LISTKÓW 4.

Cudnie bawiłam się kolorami złota, pomarańczy, bordo i zieleni. Całość ozdobiłam świecidełkami w tych samych kolorach..

A Ty tworzysz jesienne prace? Mi do tej pory zdarzało się to rzadko, ale po zrobieniu tej pracy naprawdę byłam mocno zrelaksowana.






W pracy użyłam:








Pozdrawiam
Agata



 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...