sobota, 27 listopada 2021

Ho Ho Ho

Cześć!

Do Bożego Narodzenia niecały  miesiąc, więc warto zabrać się za przygotowanie świątecznych kartek. Opowiem Wam, jak przygotowałam szybkie i efektowne karteczki dla moich bliskich.

Motywem przewodnim moich tegorocznych kartek są shaker box. Te małe grzechotki potrafią rozweselić każdą pracę. Mając w zanadrzu gotowe tekturkowe bazy są bardzo szybkie i łatwe w wykonaniu.

Hello!

It's less than a month until Christmas, so it's time to start preparing Christmas cards. I will tell you how I prepared quick and effective cards for my relatives.

The main theme of my cards this year is a shaker box. These little rattles can cheer up any project. Having ready-made cardboard bases are very quick and easy to make.

Pracę rozpoczęłam od przygotowania baz z dwóch kawałków papieru. Aby nadać odrobię śnieżnego klimatu, każdą z nich przetarłam lekko białą farbą akrylową.

I started my work with preparing bases from two pieces of paper. To give a bit of a snowy atmosphere, I rubbed each of them with a white acrylic paint.


Następnie zabrałam się za ozdabianie tekturowych śnieżynek. Jedne pokryłam białym pudrem do embossingu, podczas gdy inne czerwoną farbą oraz czerwonym brokatem.

Then I started decorating cardboard snowflakes. I covered some of them with white embossing powder, while others with red paint and red glitter.


Podobnie postąpiłam z tekturowym shaker box. Każdą z jego części pomalowałam czerwoną farbą, a następnie obsypałam brokatem. Mając gotową bazę, wykonanie takiej dekoracji jest szybkie i bardzo przyjemne.

I did the same with the cardboard shaker box. I painted each of its parts with red paint and then sprinkled it with glitter. Having a ready-made base, making such decorations is quick and very pleasant.


Pozostało tylko skleić ze sobą wszystkie elementy i gotowe!


Prawda, że proste?

All that's left is to glue all the elements together and it's ready!

Simple, isn't it?


Miłego dnia!

Have a nice day!


Użyłam / I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...