piątek, 5 listopada 2021

Zardzewiały organizer na stemple

Hej Kochani!
Postanowiłam ozdobić swój organizer na stemple. W dość szczególny sposób, bo z rdzą. Taki organizer musi być praktyczny, z niezbyt odstającymi elementami, tym razem wybrałam wic zębatki. Cudowne połączenie z rdzą, prawda?

Hello!
I decided to decorate my organizer for stamps. In a rather special way, because I use a  rust effect. Such an organizer must be practical, with not too protruding elements, this time I chose a rack. Wonderful combination with rust, right?


Użyłam papiery ryżowego
I used a rice paper


oraz odlewów z żywicy, które pokryłam efektowną rdzą.
and resin castings, which I covered with effective rust.


Jak Wam się podoba takie połączenie Agateriowej bazy hdf, odlewów z żywicy i rdzy?
How do you like this combination of Agateria HDF base, resin castings and rust?

Użyłam:
I used:



Pozdrawiam,
Cheers,
Marta





 

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...