wtorek, 12 kwietnia 2022

Kartka komunijna

 Witajcie, 

sezon komunijny coraz bliżej. Czas przygotowywać pamiątki na tą okazję. Ja tym razem postanowiłam wykonać uniwersalną kartkę w delikatnej biało zielonej kolorystyce, która będzie pasować zarówno dla dziewczynki jak i chłopca. 

Hello,

the communion season is getting closer. It's time to prepare souvenirs for this occasion. This time I decided to make a universal card in a delicate white and green color scheme that will suit both girls and boys.


Pierwsza warstwa to papier scrapowy. Warstwę wierzchnią wykonałam na papierze akwarelowym o delikatnej strukturze poprzez nałożenie wzoru maski za pomocą zielonych tuszów. Obie warstwy przełożyłam kalką. Skośne ścięcie sprawiło, że warstwy wyglądają ciekawiej i dodatkowo podkreślają kolejne elementy kompozycji.

The first layer is scrap paper. I made the top layer on watercolor paper with a delicate structure by applying a mask pattern with green inks. I put tracing paper over both layers. The slanted cut made the layers look more interesting and additionally emphasize the next elements of the composition.


Głównym motywem całej kartki jest komunijna grawerowana tekturka, którą dodatkowo podkreśla delikatna tekturkowa ramka. Obok tekturek znalazła się delikatna kompozycja kwiatowa. Liście umieszczone w kompozycji wykonałam również za pomocą maski. Po naniesieniu tuszu wycięłam poszczególne elementy i umieściłam je warstwowo w kompozycji. 

The main motif of the entire card is an engraved communion cardboard, which is additionally emphasized by a delicate cardboard frame. Next to the cardboard there is a delicate flower arrangement. I also made the leaves in the composition with a mask. After applying the ink, I cut out the individual elements and placed them in layers in the composition.




Dodatkowym delikatnym akcentem są tekturki kłosów, które uzupełniają kompozycję. Dzięki grawerowanej tekturce nie potrzeba dodatkowych napisów. Kartkę wystarczy zapakować w pudełeczko i jest gotowa do wręczenia.

An additional delicate accent is the ear boards, which complete the composition. Thanks to the engraved cardboard, no additional inscriptions are needed. It is enough to pack the card in a box and it is ready to be handed over.



W projekcie użyłam:

 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...