sobota, 2 kwietnia 2022

Energetyczny wpis do AJ

 Witajcie,

Jak wiecie przyszła wiosna...a raczej ponowna zima ;) tak, taki żarcik zrobiła nam natura. Ja pomimo tego co jest za oknem postanowiłam jednak przywołać nieco słońca.

Tak tez powstał energetyczny wpis do AJ w którym wykorzystałam dwie najnowsze maski:

- mandale i rozetki

- romby z pismem.

Oczywiście do odbicia wzoru wykorzystałam pastę modelującą.

Bazowałam na soczystych odcieniach żółci i fioletu.

Na wysuszone tło zaczęłam nanosić stempelki- tym razem sięgnęłam po liść paproci oraz pismo ozdobne

Głównym elementem wpisu jest magnolia embossowana białym pudrem i malowana sproszkowanymi pigmentami. 

A Wy? jak sobie radzicie z żartami natury? jak przywołujecie wiosnę?













W pracy użyłam:










Pozdrawiam, 
Wiola



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...