środa, 13 kwietnia 2022

Pisanki zamaskowane :-)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog!

Dzisiaj przynoszę Wam ostatnią moją Wielkanocną inspirację kartkową :-) Jak tytuł posta wskazuje, główną rolę będą grać tu Agateriowe maski:

Today I bring you my last Easter card inspiration :-) This time the focus is on Agateria stencils:


Najpierw potuszowałam kawałek białego kartonu różnymi kolorami, potem naniosłam wzory z różnych masek pastą modelującą, a po wyschnięciu wycięłam kształty jajek. 

First I inked a piece of white cardstock with various colours and then applied several stencil patterns with modeling paste, and once they were dry, I die-cut them into the egg shapes. 


Bazy kartek i papier tła również wycięłam w jajeczny kształt :-)

I also die-cut the card bases and the background papers into big eggs :-)


Na papier tła naniosłam wzór z maski-serwetki, stosując przy tym mały trik: baza kartki ma 15 cm, a maska 13. Aby moje "pisanki" miały wzór borderu na czubku i podstawie, najpierw naniosłam przy górnym ich krańcu border i serwetkę, a po wyschnięciu - dolny border przy krańcu podstawy. W powstałą w ten sposób dłuższą przerwę między wzorami wpasowałam bannerek ze stemplowanym i embossowanym napisem:

I applied the doily pattern upon the background paper, using a little trick: the card base is 15 cm, while the stencil pattern is 13 cm. I wanted my "Easter eggs" to have the border on the top and bottom, so I applied the upper border and the doily at the top of the base, and after they were dry - the lower border at the bottom. Then I placed the stamped and embossed sentiment in the larger space between the patterns:

Kartki są przestrzenne, ale swobodnie mieszczą się w kopercie :-)

The cards turned out quite dimensional, but still easily fit into envelopes :-)


A oto produkty, które wykorzystałam:

Here are the products I used:









I to już wszystko na dzisiaj, pozostaje mi życzyć Wam najpiękniejszych Świąt Wielkanocnych! :-)

Do zobaczenia!

That's all for today, I just want to wish you the Happiest Easter! :-)

See you soon!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...