niedziela, 10 kwietnia 2022

Kartka na ślub

 Cześć!

W dzisiejszym poście pokażę Wam kartkę na ślub. Nie wiem jak u Was, ale u mnie sezon ślubny powoli się zaczyna.

Jednym z moich ulubionych formatów kartek to DL.

Tym razem postawiłam na embossowane tekturki oraz bogatą kompozycję z kwiatami z papieru.

Napis "W Dniu Ślubu" odbiłam stemplem i również zrobiłam embossingiem na gorąco.

Jeśli chcecie zobaczyć jak powstała moja kartka to zapraszam Was na TUTORIAL :)


Hi!

In today's post, I will show you a wedding card. I don't know about you, 
but for me the wedding season is slowly starting.

One of my favorite card formats is DL.

This time I focused on embossed cardboard and a rich composition with paper flowers.

The inscription "On Wedding Day" was stamped and also made with hot embossing.

If you want to see how my card was created, I invite you to the TUTORIAL :)











Użyłam / I used









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...