sobota, 9 kwietnia 2022

Wędrujący Art Journal- wpis dla...

 Witajcie,

Dziś pozostajemy dalej w temacie wpisów do AJ. Tym razem prezentuję Wam wpis w nie moim journalu ;)

Jak wiecie, jest cały ogrom różnych zabaw w naszym świecie scrapowym. Ja aktualnie biorę udział w " Wędrującym AJ".

I tak się składa, że w grupie wymiankowej w tej akcji jest...

nasza Jola z DT ;)

Tak Jolu, ten wpis powstał w Twoim AJ :* 

Do jego wykonania użyłam najnowszej maski z 3 rozetkami, przez którą naniosłam pastę modelującą a w niektórych miejscach wzór naniosłam tuszem distress.

Po nałożeniu koloru i dopracowaniu tła mediami zaczęłam budować kompozycję z gotowych elementów do wycinania oraz stemplowanej dziewczyny.

Na koniec ozdobiłam tło stemplami PLAMY, listkiem z ZESTAWU ROŚLIN 3, gałązkami z magnolią i napisami/tłem z zestawu polimerowego HS.

Końcowy szlif zrobiłam czarnym markerem do kaligrafii.

Oczywiście nie mogło zabraknąć cudnie pachnącego złotego wosku. Uwielbiam nim wykańczac prace mixed mediowe, a wpis do wędrującego AJ jest stricte mixed mediowy z przesłaniem.

Moi drodzy, jeśli macie marzenia, dajcie im zaistnieć <3








W pracy użyłam:








Pozdrawiam, 
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...