sobota, 4 czerwca 2022

Morskie tytki- wersja damska i męska

Witajcie,

Wakacje coraz bliżej, planujemy podróże małe i duże, a wiadomo jak to z wojażami bywa, zawsze przywozimy jakieś pamiątki dla rodziny i znajomych ;)

Jeśli zastanawiacie się jak można takowy prezent zapakować to przygotowałam dla Was 2 wersje: dla niej i dla niego.

Wersja damska równie dobrze sprawdzi się na każdą inną okazję, np. imieniny,  urodziny, dzień matki.

WERSJA MĘSKA:

Na papier scrapowy naniosłam pastę modelująca przez maskę w kotwice. Na wysuszoną powierzchnię zaczęłam naklejać kolejne elementy kompozycji: wycinanki scrapowe, roślinne, koło sterowe z hdf, ulubioną tekturkę koniczyna marokańska, rozgwiazda z zestawu morskich stworzonek, mała tekturkowa kotwica, grafiki scrapowe, suszki.

Na koniec troszkę podstemplowałam tło PLAMAMI i KROPELKAMI. Trochę chlapań z białego gesso i gotowe ;)


WERSJA DAMSKA:

Głównym elementem jest przepiękny stempel z dziewczyną. Jakoś idealnie mi pasował do tła papieru scrapowego w muszle. Niczym syrena morska wyłaniająca się z morskiej piany.

Nie mogło tez zabraknąć przepięknych koronek  z zestawu 3 i z zestawu 2. Ich kształt idealnie imituje muszle z perłami. Delikatne kompozycje kwiatowe uzupełnione perełkami oraz embossowanymi białym pudrem listkami z zestawu eukaliptusowego.


Zapraszam do galerii:






















W pracach użyłam:



















Pozdrawiam,

Wiola

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...