wtorek, 14 czerwca 2022

Kartka ślubna

 Witajcie, sezon ślubny rozpoczął się na dobre, dlatego dziś chciałabym Was zainspirować kartką o tej tematyce. Układ projektu jest dość prosty i uniwersalny. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wykonania kartki w formie poziomej i w końcu nadeszła ta pora ;)

Hello, the wedding season has started in earnest, so today I would like to inspire you with a card on this subject. The layout of the design is quite simple and universal. For a long time I had the intention of making a card in a horizontal form and finally this time has come;)


Pracę zaczęłam od przygotowania bazy, oklejając ją dwoma warstwami papieru. Obie warstwy wykończyłam za pomocą radełka i oddzieliła je za pomocą dystansu. Jako tło wybrałam delikatne papiery o jednolitym wzorze. Następnie umieściłam również na dystansie ażurową tekturkę, odcinając jej dolną część tak aby nie wychodziła poza bazę i pozwoliła swobodnie umieścić dalszą kompozycję. Na tekturkowej serwetce również na dystansie umieściłam wycięty z papierów scrapowych wianek.

I started the work with preparing the base, covering it with two layers of paper. I finished both layers with a knurl and separated them with a spacer. As a background, I chose delicate papers with a uniform pattern. Then I also placed an openwork cardboard on the distance, cutting off its lower part so that it did not go beyond the base and allowed to place the further composition freely. On the cardboard napkin, I also placed a wreath cut out of scrap papers on the distance.


W dolnej części kartki umieściłam kwiaty wykonane z tkaniny, a całą kompozycję uzupełniłam o liście wycięte z kolekcji papierów oraz cieniowane listki tekturkowe. W kompozycji znalazł się również sizal i woskowany sznurek. Kompozycję umieściłam tak by zajmowała całą długość kartki.

At the bottom of the card, I placed flowers made of fabric, and the entire composition was supplemented with leaves cut from the collection of papers and shaded cardboard leaves. The composition also includes sisal and waxed string. I placed the composition so that it covers the entire length of the page.




Na koniec dodałam napis. Tym razem postawiłam na napis tekturkowy, który wzmocniłam przy pomocy folijki. Następnie dokleiłam go delikatnie do płatków kwiatów, dzięki temu wygląda to jakby unosił się w powietrzu i jest bardziej przestrzennie.

Finally, I added an inscription. This time I put on a cardboard inscription, which I strengthened with a foil. Then I glued it gently to the flower petals, thanks to which it looks like it is floating in the air and is more spacious.




Użyte produkty


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...