sobota, 11 czerwca 2022

Ślubny zestaw

 Witajcie,

Czas Komunii Świętych powoli dobiega końca. Jednak nie oznacza to, że w naszych pracowniach będzie przestój. Letnie miesiące to idealny czas na śluby, piękne zdjęcia w plenerze. 

Dziś przygotowałam zestaw ślubny składający się z pudełka 3D oraz kwadratowej kartki.

Dominującymi kolorami są biel i szarość z domieszką różu. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne. Akcentem jest natomiast kolor złoty.

Jak widzicie, srebro ładnie łączy się ze złotem ;) 

Do wykonania zestawu użyłam 2 arkuszy biało-złotego papieru marmurkowego, 1 arkusza papieru białego tłoczonego, skrawków papieru scrapowego, kilka wycinanek z BS oraz tekturki:

- mandalę

- listki

- wianek

- napis W DNIU ŚLUBU

Nie mogło oczywiście zabraknąć embossowanych białym pudrem moich ulubionych listków z zestawu eukaliptusowego.

Na front kartki odbiłam stempelek ślubny, który jednak postanowiłam rozciąć aby kompozycja była nieco lżejsza. Zazwyczaj tego stempelka używam w całości, jest przepiękny- czcionka idealnie nadaje się na tak uroczyste okazje. 

W Waszych pracowniach tez już sezon ślubny? 

















W pracy użyłam:









Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...