piątek, 26 sierpnia 2022

Agateriowe Święta - część szósta.

 Witam serdecznie Wszystkich zaglądających.  

Dzisiaj przychodzę do Was z Agateriowymi Świętami, na które przygotowałam dwie karteczki. 

Kartki są idealne do koperty, ponieważ przy ich tworzeniu nie użyłam żadnych mocno przestrzennych elementów. 

Kartki są dość proste, nie mają wielu ozdób, ale i tak są moim zdaniem efektowne. 

Do ich stworzenia oprócz papieru scrapowego oraz bordera śnieżynek i gwiazdek wyciętych wykrojnikami użyłam wycinanek Białe Święta, które potraktowałam uwielbianym przeze mnie agateriowym białym pudrem do embossingu (do detali)

Żeby dodać efektu padającego śniegu kartki na koniec zakropkowałam płynną białą farbką.

Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji. 





Użyte materiały: 



Pozdrawiam życząc milego dnia, Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...