środa, 31 sierpnia 2022

Letnia kartka na koniec wakacji

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu:-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Na ostatni wakacyjny post przygotowałam kartkę lekką jak morska bryza, przywodzącą na myśl ciepłe dni na plaży:

For the last post of the summer break I created a card light as sea breeze and bringing to mind warm days on the beach:


Do wykonania kartki użyłam papierów scrapowych, ale ozdobiłam dodatkowo panel tła wzorem maski z zawijasami, które tutaj imitują morskie fale :-) 

I used scrapbooking papers to make the card, but I added a flourish stencil pattern upon them to imitate sea waves :-)


Potuszowałam wzór kilkoma kolorami dla efektu ombre, a następnie ułożyłam kompozycję złożoną z wyciętego motywu butelki, na którym nastemplowałam napis, tekturki-kotwicy i stemplowanego motyw muszelki, którą pokolorowałam tuszami. Całość uzupełniłam cekinami w kształcie muszelek, lnianym sznureczkiem, gazą i brokatowymi cekinami.

I inked the pattern with a couple of ink colours for the ombre effect and then I arranged a cluster of embellishments including a bottle image with a stamped sentiment, an anchor chipboard piece and a stamped seashell image coloured with inks. I completed the card with seashell sequins, linen string, cheesecloth and glitter sequins.



Kartka jest przestrzenna, jednak swobodnie zmieści się w kopercie, by można ją było wysłać z dowolnej okazji :-)

The card turned out dimensional but still easily fits into an envelope, so that it can be mailed on any occasion :-)


A oto lista produktów z Agateriowych półek:

Here's the list of products from Agateria's shelves:






I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...