wtorek, 30 sierpnia 2022

Ślubna kartka z shakerem

 Witajcie, dziś przygodzę do Was z liftem swojego projektu sprzed roku. Kiedy klientka wysłała mi zdjęcie jednej z moich prac i napisała, że chciałaby kartkę ślubną w takiej kolorystyce, stwierdziłam, że to świetna okazja  do ruszenia wyobraźni i odświeżenia projekt. Pierwotna wersja tego projektu również była inspiracją dla Agaterii jakiś rok temu. Jak zmieniło się moje podejście do tego projektu? Sami zobaczcie...

Hello, today I am coming to you with a lift of my project from last year. When a client sent me a photo of one of my works and said that she would like a wedding card in this color, I found it a great opportunity to move my imagination and refresh the design. The original version of this design also inspired Agateria about a year ago. How has my approach to this project changed? See for yourself ...


Tło pokolorowałam tuszami distress oxide w odcieniach błękitu i różu. Następnie dodałam wzór maski marokańskiej jasno fioletowym tuszem, a ciemno fioletowym odbilam stempel tła również z wzorem marokańskiej koniczynki. Dodatkowo w kilku miejscach odbiłam stemple liści monstery, następnie embossując je złotym pudrem. 

I colored the background with distress oxide inks in shades of blue and pink. Then I added a Moroccan mask pattern in light purple ink, and a dark purple one stamped the background stamp with the Moroccan clover pattern as well. In addition, I stamped monstera leaves in several places, then embossing them with golden powder.





W centralnym punkcie kartki znalazła się tekturka shaker z napisem mąż i żona, a obok niej wykonałam kwiatowe kompozycje. Do wykonania całej kompozycji wykorzystałam grawerowane tekturki liści monstery oraz embossowane na kalce liście monstery wykonane za pomocą stempli i złotego pudru. 

In the center of the card there is a cardboard shaker with the words husband and wife, and next to it I made floral arrangements. To make the entire composition, I used engraved monstera leaves and embossed monstera leaves on tracing paper made with stamps and golden powder.





Całość dopełniają kwiaty wykonane z tkaniny, na których znalazły się Agateriowe stempelki środków do kwiatów.

The whole is complemented by flowers made of fabric, on which there are Agateria stamps of flower remedies.





Dla porównania zobaczcie zestawienie pierwotnej wersji kartki i dzisiejeszej: 

For comparison, see the comparison of the original version of the card and today's version:


W dzisiejszym projekcie wykorzystałam produkty:

 





Pozdrawiam 
Marta
Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...