czwartek, 4 sierpnia 2022

Konik na biegunach

 Cześć, dziś mam dla was podwójnie słodką inspirację ;) w ręce wpadła mi urocza tekturka konika na biegunach i postanowiłam zaprezentować Wam ją w dwóch odsłonach. Dlatego wykonałam dwie bliźniacze kartki - dla dziewczynki i dla chłopca. Projekty te są na tyle uniwersalne, że sprawdzą się zarówno jako pamiątka chrztu jak i kartka z okazji roczku dziecka.

Hi, today I have a double sweet inspiration for you;) I got a cute cardboard of a rocking horse and I decided to present it to you in two versions. That's why I made two twin cards - for a girl and for a boy. These designs are universal enough to be both a baptism souvenir and a birthday card.






Jako tło wybrałam delikatne papiery w kolorystyce różu i błękitu. Dopasowanymi kolorystycznie tuszami naniosłam wzór maski. Wianek spełnił rolę zazwyczaj używanej serwetki. Aby lekko podnieść tekturki, które znajdują się w centralnej części kartki przez środek bazy dodałam pasek jednego z papierów znajdujących się w tle. Pod paskiem papieru dodałam odrobinę embossowanej koronki.

As a background, I chose delicate papers in pink and blue colors. I applied the mask pattern with color-matched inks. The wreath played the role of a normally used napkin. In order to slightly raise the cardboard in the center of the sheet through the center of the base, I added a strip of one of the papers in the background. I added a bit of embossed lace under the strip of paper.







Po bokach umieściłam kompozycje kwiatowe. Kwiaty, które się w nich znalazły wykonałam z tkaniny, odbijając na nich stemple środków. Dodatkowo w kompozycji znalazły się listki embossowane na kalce białym pudrem oraz takie elementy jak listki wycięte z papieru scrapowego, gaza, kuleczki styropianowe.

I put flower arrangements on the sides. I made the flowers in them from fabric, stamping the means on them. In addition, the composition includes leaves embossed on tracing paper with white powder and elements such as leaves cut from scrap paper, gauze, polystyrene balls.









Użyte produkty:



Pozdrawiam

Marta

Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...