piątek, 25 listopada 2022

Agateriowe Święta - część dziewiata.

 Dzień dobry.

Witam się z Wami moimi comiesięcznymi Agateriowymi Świętami, na które przygotowałam dwie kartki. Każdą z nich jest inna, ale każda nie mniej wyjątkowa. 

Obie kartki jako bazę mają zwykły biały papier wizytówkowy.

Pierwsza z nich to kartka nie tylko z białą bazą ale także czystym białym tłem, w dolnej części której stworzyłam kompozycję kwiatową. 

Na zembosowaną SREBRNYM PUDREM wycinankę OSTROKRZEWU nakleiłam odbite tuszem  listki z kompletu stempli LUSC EUKALIPTUSA oraz zembosowane tym samym pudrem srebrnym odbitki stempla  GAŁĄZKI ZESTAW . Dodałam jeszcze wykrojnikowe brokatowe gałązki, sizal, srebrne materiałowe poisencje, odbiłam stempel WESOŁYCH ŚWIĄT z zestawu stempli NAPISY NA KAŻDĄ OKAZJĘ- i karteczka gotowa.





Druga karteczka jest z zupełnie innej bajki. 

Bezpośrednio na białej bazie za pomocą zielonego tuszu i szablonu/maski  CHOINKI stworzyłam leśne tło, na które posypałam BIALY PUDER DO EMBOSSINGU (do detali), stworzyłam śnieg za pomocą szablonu/maski KROPKI 1 i BIAŁEGO TUSZU DO EMBOSSINGU (do detali). Przykleiłam odbity na kółku brązowym tuszem stempel NIECH SWIATECZNA RADOŚĆ a także zembossowaną ZŁOTYM PUDREM DO EMBOSSINGU (do detali), wycinankę CHOINKA AŻUR.







Użyte produkty:

















Serdeczności ślę, Jola Jachowicz 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...