środa, 30 listopada 2022

Świąteczna świeca

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog!

Kartki świąteczne już ogarnięte ;-)) pora zabrać się za świąteczne dekoracje! Dzisiaj przynoszę Wam pomysł na ozdobioną świecę, która będzie stanowić piękne uzupełnienie wystroju pokoju lub świątecznego stołu:

I've already managed my Christmas cards ;-)) it's time to deck the halls! Today I bring you a decorative Christmas candle that will complete a room or festive table decor:


Świecę "opakowałam" papierową opaską, na której umocowałam wszystkie ozdoby:

I first "wrapped" the candle with a paper band onto which I attached all the embellishments:


Następnie odbiłam i embossowałam stempel z napisem, wycięłam wykrojnikiem etykietkę i umieściłam na większej etykietce za pomocą kosteczek dystansowych:

Then I stamped and embossed the sentiment, die cut a tag and placed it onto a larger tag with foam dots:

Napis otoczyłam kompozycją kwiatową z poinsecjami (w tym ręcznie robioną z foamiranu), dodałam też poinsecję i listki stemplowane i embossowane na kalce. Nie zabrakło też tekturek - gałązki z kuleczkami i pięknej śnieżynki. Całość wieńczy warstwowa kokarda:

I decorated the focal sentiment with the flower cluster of poinsettias, including a hand-made one from foamiran and a stamped on vellum and embossed poinsettia and leaves. I couldn't do without some chipboard pieces - a twig with berries and a beautiful snowflake. I topped the whole design with a layered bow:




Dzięki opasce całość kompozycji można wygodnie przesunąć w miarę wypalania się świecy :-) A żeby bardziej ją wyeksponować, złożyłam świecznik z hdf i pomalowałam go złotą farbą w spray'u. Pasuje idealnie ;-))

Thanks to the band you can easily lower the whole composition as the candle burns up :-) And to display it better, I assembled a hdf candle holder and pianted it with gold spray paint - it's a perfect match ;-))


A oto Agateriowe produkty, których użyłam:

Here's the list of Agateria producta I used:








I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...