środa, 9 listopada 2022

Kartka świąteczna z śnieżynkami

 Witajcie, listopad to już najwyższa pora by zacząć tworzyć kartki świąteczne. Choć wcześniej już wykonałam kilka, tematy świąt właśnie teraz rozgościła się na moim biurku na dobre. Dziś chcę zaprezentować Wam nieco mroźną kartkę świąteczną, do której wykonania zainspirowały mnie Agateriowe tekturki śnieżynek. Gdy tylko wpadły w moje ręce w głowie projekt zaczął się sam układać. Do tego udało mi się dopasować idealnie pasujący papier w mroźnej kolorystyce z motywem śnieżynek, a żeby dodać elegancji dodałam odrobinę srebrnego papieru lustrzanego.


Pracę zaczęłam od przygotowania bawełnianych poisencji oraz elementów embossowanych.  Za pomocą srebrnego pudru zembossowałam dwie śnieżynki tekturkowe (dostępne w sklepie w zestawie 4 elementowym) oraz stempel z napisem Wesołych świąt. Natomiast za pomocą białego pudru i stempli z zestawu liści eukaliptusa wykonałam listki na kalce, które po wycięciu lekko potuszowałam dodatkowo szarym tuszem.

Kolejnym krokiem było przygotowanie warstw bazy oraz ułożenie kompozycji z przygotowanych wcześniej elementów. 

Cała kompozycja od podstaw zbudowana jest warstwowo tak aby przedstawiała świąteczny stroik z zwisającymi na łańcuszkach śnieżynkami. Poza wymienionymi wcześniej elementami do kompozycji dodałam scrapki wyciete z białego papieru, dodatki florystyczne, koronkę, gazę, srebrne gwiazdki na druciku, brokaty i cekiny. Dodatkowo kwiaty i zielone elementy przetarłam białym gessem aby nadać im nieco mroźnego akcentu.











W projekcie wykorzystałam:


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...