poniedziałek, 28 listopada 2022

Święta w zieleni

 Witajcie, dziś przychodzę z kolejną świąteczną propozycją. Tym razem postawiłam na naturalną kolorystykę z dodatkiem złota. Główną inspiracją w tym projekcie była tekturka śnieżynki, postanowiłam ją wyeksponować i udekorować prostą kwiatową kompozycją.


W projekcie dominują odcienie zieleni. Na ciemno zielonym tle z papieru scrapowego naniosłam wzór maski w gwiazdki przy użyciu pasty strukturalnej. Na to nałożyłam papierową ramkę, a następnie zembossowaną na złoto tekturkę śnieżynki. Dzięki użyciu dystansów między kolejnymi elementami oraz gwiazdek w tle, całość nabrała głębi. 

Jak wiecie lubię bogato zdobione kartki, więc nie obyło się tu bez kompozycji kwiatowej. Użyłam dwóch poinsecji wykonanych z bawełny i obłożyłam je listkami ostrokrzewu wyciętymi z kolekcji papierów oraz gałązkami embossowanymi na kalce białym pudrem. 

Całość dopełnił wykonany stempelkiem napis świąteczny.












W projekcie wykorzystałam




Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...