niedziela, 6 listopada 2022

Zimowa karteczka z shakerem

 Witajcie drodzy Czytelnicy. Zapraszam Was na moją kolejną inspirację - tym razem jest to zimowa karteczka. 

Tło do kartki wykonałam samodzielnie poprzez odbicie  i zembossowanie białym pudrem stempli śnieżynek, a następnie potuszowanie kartki - użyłam tu trzech niebieskich odcieni. Ten sposób pięknie wydobywa embossowany wzór.

Muszę Wam się do czegoś przyznać - uwielbiam shakery 😍 i wszelkie błyskotki do ich wypełniania. Chciałam Wam pokazać, jak w przy pomocy agateriowych produktów można w prosty sposób przygotować shaker według własnego pomysłu. Wystarczą kółka dystansowe i dowolne tekturki. Ja wybrałam tekturkowe śnieżynki i nakleiłam je na górną obręcz shakera. Całość pokryłam embossingiem - użyłam pudru białego i odrobiny złotego. Kompozycję uzupełniłam poisencjami z foamiranu i wycinankowymi listkami

.

Do tej pracy użyłam następujących produktów:
Życzę Wam miłego dnia.
Pozdrawiam
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...